Sunday, December 21, 2008

22122008

yeah the title is 22122008, that day is today. and 2212 is my birthday. so, today is my birthday yeahaa. now i'm fifteen years old and i'm old enough to have a boyfriend (baca: william moseley) wihiiii jahahaha. thanks to everyone who had said happy birthday to me. THANKS THANKS THAAAANKSS a lot. especially to carla yang ngirimin gua sms jam 00:01 dini hari hahahaha. err christmas holiday has been started and i don't know what to do with my 2 weeks holiday. umm but i think this blog won't be updated before and after christmas. so i just wanna say MERRY CHRISTMAS to you all :) have a good time, iloveyou byebye.

*****

gua lagi suka lagunya mr big yang to be with you sama wild world hahahaha. awalnya gua ngerasa sering denger tuh lagu, tapi itu udah duluuu banget udah bener-bener lama pokoknya. dan kemaren gua denger lagi lagu itu setelah sekian lama gua gak denger. lagunya baru di donlot gitu. terus gua tanya dan ternyata band yang nyanyiin lagu itu adalah band taon 90an dan 2 lagu yang gua suka itu terkenalnya di taon 90an juga. AAAAAAJEGEEERR pantesan aja kayanya gua sering denger tuh lagu.

No comments: